همشهری‌آنلاین - زهرا جورابلو: تازه‌ترین کتاب انتشارات بازاریابی با عنوان بازاریابی و زندگی با ورزش تالیف پرویز درگی در ۲۴۸ صفحه و قیمت ده هزار تومان منتشر شد.

بازاریابی و زندگی با ورزش

مولف كتاب انگيزه خود براي نگارش اين كتاب را اينگونه در پيشگفتار آن آورده است: الكس فرگوسن سرمربي سابق باشگاه منچستريونايتد صاحب كرسي طولاني مدت استادي در دانشگاه هاروارد شد. همين خبر كوتاه سبب شد تا گرايش و رويكردم را به بازاريابي از منظر ورزش پررنگ سازم چرا كه در ادامه‌ي خبر آمده بود كه فرگوسن درس جديدي را با عنوان تجارت سرگرمي، ورزش و رسانه از اوايل ماه مي‌ ميلادي در آيوي ليگ آغاز كرد و به عنوان عضوي از دانشگاه هاروارد شناخته خواهد شد.

من معلم بازار يابي هستم دانشجوي هميشگي بازار كه هر روز خبرهاي ورزشي را دنبال مي‌كنم. با حضور ايران در جام جهاني 2014 برزيل احساس كردم تب فوتبال بشدت افزايش صعودي يافت؛ اتفاقي كه جهان را نيز درگير ساخت.

به عنوان يك معلم بازاريابي كوشيدم از اين فرصت طلايي حداكثر استفاده را ببرم و آن انتقال دانش و مهارت بازرايابي و كسب‌وكار بود بر پايه‌ي اخبار ورزشي، اطلاعات و دانش ورزشي، و زندگي حرفه‌اي ستارگان جهاني ورزش، و قدرت تيم‌هاي بزرگ جهاني نظير تيم‌هاي منچستر يونايتد و تيم‌هاي ملي فوتبال آلمان، هلند، اسپاني ، و برزيل.

كتاب بازاريابي و زندگي با ورزش در سه فصل تدوين شده است:

1- ستاره‌‌ها چه درس‌هايي براي كسب‌وكارها دارند؟
2- ورزش‌ها چه درس‌هايي براي كسب‌‌وكارها دارند؟
3- رويدادهاي ورزشي چه درس‌هايي براي كسب‌وكارها دارند؟

در فصل اول، داستان راه‌های موفقیت مجموعه‌اي از ستاره‌هاي ورزشي بويژه ستاره‌هاي فوتبال جهاني از مورينيو، فرگوسن، بكهام، راجرز، آرسن ونگر، و... تا راجر فدرر تنيس‌باز، تايگر ‌وودز گلف‌باز، و بارك‌هپ اسكي‌باز آمده است که این روشها انعطاف‌پذیر بوده و مي‌توان آنها را در بازارها و كسب‌وكار به كار برد تا شاهد موفقيت‌هاي جهاني بود.

در فصل دوم درس‌هايي کسب‌وکار از تيم‌هاي فوتبال، واليبال، بسكتبال، و...ارائه شده است كه قطعاً در رونق كسب‌وكار مؤثر است.

و در نهايت، در فصل سوم كه فصل پاياني است، درسهای مهمی که می‌توان از رويدادهاي ورزشي براي كسب‌وكارها گرفت ارائه شده است.

علاقه‌مندان ‌‌برای اطلاع بیشتر و‌خرید این کتاب می‌توانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن: 71 و 66408251 تماس بگیرند.

کد خبر 273106

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha